Official


Sådärja!
Nu har jag skrivit upp mitt mål här på bloggen (se "övrigt" på inforutan här bredvid) så nu blir det ju bara pinsamt om jag faktiskt inte tar det på allvar. Jag hoppas nu att jag på riktigt lyckas. Just nu har jag all motivation i världen, men jag vet ju hur det kan bli efter ett par veckor.

För att inte säga ett par dagar? Det där med maten brukar skita sig, men ärligt talat var det roligt att räkna points. Det är något att tävla om.

Imorgon ska jag ut o äta med Amanda och Frida som skulle komma efter jobbet. Innan dess ska jag ta en promenad och kanske tillomed en sväng till gymmet? Kanske lika bra att börja med det. När var jag på gymmet sist?

I höstas var jag superduktig. Men troligtvis överambitiös. Och det där med maten var jag sämre på. Oregelbundna måltider och mycket socker, godis och glass. Enough is enough, som sagt. =) Hädanefter blir det fruksallad till fredagsmyset - för det är 0 points ;)

Bild lånad från recept.nu
Hjälp mig med detta nu älskade vänner. Inled mig inte i frestelse ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0