Nyfrisserad och mätt


Har klippt bort mitt trasiga hår och köpt en inpackning att vårda mitt spröda hår med.

Jag kan verkligen rekommendera Salong Aveny!
Riktigt trevlig personal och bra pris. Ligger mitt på avenyn - mitt emot coop typ i den galleria man inte tror finns :)

Jag är supernöjd för hon löste det så himla smidigt - knappt nånting har hon kapat på längden, men det trasiga uppklippta håret har fått åka av och hon har istället klippt till resten så det följer hela vägen och liksom inte bara blir en rak klippning där huvudet slutar....Om ni fattar?

Haha, grymt nöjd är jag iaf. =)

Nu har jag ätit två mackor med kokt ägg. Mumsfillibums. Blir en powernap o sen kanske man orkar en sväng på gymmet..? :)

Hoppas ni har en fin dag =)




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Hej tjejen!



Hoppas allt är bra med dej och jag hoppas inte jag stör när jag bara vill tipsa om denna sak.



Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna väggtext/väggdekor i samarbete med Paxlux.se till ett värde för 250 kr :) Hoppas du vill vara med!



http://jennsiii.blogg.se/2011/january/tavling-i-samarbete-med-paxluxse.html#comment



KRAM



är blggdesigner ifall du vill ha en personligare bloggdesign

2011-01-20 @ 18:43:16
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0