Mitt i veckan


Dagens träning uträttades på bandet. 30 minuters joggande. 4,1 miles blir ca 6,2 kilometer. Jag var rätt nöjd. Mest över att jag insåg att det är rätt lätt att ta sig till gymmet, och det räcker att springa en halvtimma om man inte känner för att köra styrka. Dessutom insåg jag att jag har träningsvärk i magen och benen sedan måndagens träning. Så jag tyckte det räckte med att springa en stund. =)

Blir en halvtimma efter skolan på fredag också, tror jag bestämt.

Har återigen haft huvudvärk under dagen. Den har lättat eftersom jag tog med tabletter idag. Men varför får jag dagligen huvudvärk? Förstår inte.

Nu ska jag traggla ord och läsa lite ur min bok. Vad gör ni idag?

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0