Megatrött


Jag har inte haft huvudvärk sedan i måndags..! Yey..! Istället är jag jättetrött. Haha!

Brukar vara dålig på att bygga upp en tentastress - men nu undrar jag när jag ska känna att jag måste läsa inför tentan. Det har varit mkt annat det senaste så jag har liksom inte ens tagit tag i det där. Får väl se hur det går.

I helgen ska jag hem till Floda o fira lillebror. Det blir på lördag. På fredag får jag sitta med familjerätten och plugga på gymmet och efter. Samma på lördag innan jag åker till Floda. Och söndag. Ja, det får ge sig.

Ja, det är mkt plugg numer och annars är jag trött. Kul liv va? Kanske nästa vecka blir lite mindre skola och mer leva?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0