Jeansrumpan efterlyses


Sitter o filar på en inköpslista. Jag har lite ångest. Igår provade jag jeans. Jag vet om att jag har rumpa och lår, det är ingen nyhet. Jag har inte haft jeans på flera år - men i ettan och tvåan på gymnasiet så levde jag i jeans. Men nu får jag inte plats i några :( Vad hände med den snygga jeansrumpan?

Så jag har signat upp på viktväktarnas onlinesida. 3 månaders nyttjande är betalt och jag har börjat räkna points. 29 points om dagen ska jag komma upp i max. Äter man rätt hamnar jag absolut under sträcket - med mellanmålen inräknade. Men man ska ju välja rätt. Har kollat deras sida en stund nu och börjar förstå vad man ska skippa och inte.

Ikväll blir det foliebakad sejfilé med soltorkade tomater. Hur gott lät inte det?

Mitt största problem är att jag inte äter regelbundet. Jag äter dessutom alldeles för mycket socker. Enough is enough. Denna våren är min. Blir iaf vårruset med ett par klasskompisar. Det ska bli kul :)

Nu är det dags att åka till Maxi.
En tjej med former :P



Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är hur snygg som helst. Och leggings är ju både snyggt och skönt ;) Gymnasitét är förbi sedan länge och nu har du fått en kvinnokropp och ingen flick-kropp. Men jag är på att träna ändå. Det är ju bra för själen också, om inte annat. Puss

2011-01-06 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0