Idéer...


Liksom igår natt då jag inte kunde sova ligger jag här nu åter med en massa idéer om mitt nya liv. Först ut - en ny kategori här i bloggen. Har blivit dåligt med kategorier och svårt att hitta här tidigare.

Annat som rör sig är alla mina planer för kommande vår. Vårruset är bestämt, vare sig jag får ihop ett lag eller ej. Sedan är tanken att jag ska genomföra milen också. Antingen tjejmilen i Stockholm eller midnattsloppet i Göteborg. Hur gött är det inte att springa en sensommarnatt?

Imorgon kommer ett inlägg upp om en träningsidé jag fick av lillebror Nicklas som varit iväg igår med vår käre far och tränat med en annan kille som tränar Taekwon-do. Han gav Nicklas idén och den tackar jag för! Ni får se imorgon. Man ska iaf använda sig av en vanlig kortlek.

Imorgon bär det av till gymmet, ska mjukstarta med en timmes promenad på bandet med Melissa Horn i öronen. Det är då jag mår som bäst.

Puss och godnatt ♥


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0