Freeeedag!


Idag går jag till skolan igen. Vi har datalektion - sedan är det helg! :)

Äter lunch på skolan och sedan tar jag mig till gymmet. Ska plugga lite när jag kommer hem. Sedan får jag nog ta o smälta informationen lite så den sätter sig. Brukar funka bra och sedan bara läsa lite anteckningar i helgen så ska nog tentan gå vägen :) Heja!

Ikväll blir det tacos och Let´s dance :) Imorgon åker jag hem till Floda för att fira lillebror :)

Ska ringa Tele2 när jag kommer hem också o höra hur det ser ut med mitt abonnemang. Om jag kan ta del av studenterbjudandet redan nu och slippa betala på mitt andra abonnemang. Jag är rätt sugen på en Iphone faktiskt ;)

Nu ska jag göra mig klar för dagen.
Puss..!



Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Emelie,



Du kan förlänga ditt abonnemang när du har max tre månader kvar av befintlig bindningstid.



Om du ännu inte hunnit ringa vår kundservice får du gärna maila mig ditt telefonnummer, så kontrollerar jag om du redan idag kan förlänga ditt abonnemang och köpa en iPhone.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-01-31 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0