Fredagsmys på g ;)


Då står man i köket o fixar :) Fläskfilén står i ugnen. Till den blir det en röra med soltorkade tomater och fetaost och en god grönsallad :) Och ikväll ska jag festa till det med lite viktväktargodis! :) Man måste få unna sig så man inte får världens cravings efter ett tag :)

Idag har jag återigen besökt gymmet = 3 gymdagar denna veckan (bra för att vara mig) Idag stod jag på crosstrainern som dödade mina vader :P Haha, får se när jag vågar mig på den igen..

Imorgon blir det jobb så jag ordnar med matlådor och tar fram skjorta, byxor och skor för helgen.

Ikväll är det då Let´s dance som gäller för mig.

Vad gör ni ikväll?
Puss..!



Jag vill ha sommar och sol och värme, nu!
Eller iaf vår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0