fortfarande i Floda


Har ätit havregrynsgröt med kanel och druckit tre koppar kaffe. Det är temporärt, vill inte ha tillbaka min halsbränna. Kaffe och te är inga points, så det kan ge bukfylla.

Inatt somnade jag klockan tre tror jag, men gick upp redan tjugo över åtta. Jag har iaf tänkt en del och har all motivation i världen just nu till att fortsätta med det här. I Floda finns en personvåg, men jag äger ingen själv hemma i Göteborg. Detta ska jag införskaffa. Jag har faktiskt redan gått ner 2,3 kilo sedan julafton då jag vägde mig sist. Det ska fasen gå vägen det här :)

Dagens planer är inte många. Om några alls. Jag hade velat åka med bilen, men någon har brutit av en av vindrutetorkarna och väglaget är inte det bästa. Så jag får se ...

Hörs sen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0