En måste-dag


Idag ville jag hinna med en del - ändå vaknade jag sent

♦ Jag måste handla lite för min mjölk är slut. Cannot live without it...

♦ Har betalt räkningar o insett att jag klantat mig med returen till Nelly.com Har mailat och ärendet kan såklart ta längre tid än vanligt - men det verkade som att de skulle kunna lösa det så småningom

♦ Jag har missat telefontiden till fastighetsskötaren denna veckan - så  jag har skrivit en lapp o så hoppas jag han kan hjälpa mig någon gång i veckan iaf.  (Telefontid endast mellan 8-9 på måndagar, ingen mer dag i veckan, det är klart man missar den)

♦ Har gjort årets första grovrengöring av badrummet (golvbrunn, duschdraperi, golvet under badkaret, badkaret, handfatet, hyllan och toan, bytt handdukar

♦ Har rengjort mina sminkborstar

♦ Behöver duscha och göra mig själv fräsch efter den här förmiddagen


Sedan har jag hela veckan på mig att göra annat som är roligare. Shoppa imorgon, träffa vänner, fixa håret, åka hem till Floda, läsa böcker, simma o kanske gymma. Sedan börjar skolan....

Hörs sen! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0