Dag 2


Jag vaknade nyss. Vad händer med mig? Måste börja gå upp tidigare om morgnarna nu. Skolan börjar ju snart.

Idag bär det hem till Floda! :) Ska bara duscha, äta frukost och packa väskan först. Det blev ingen sej igår för jag glömde köpa folie när jag var o handlade. Köpte sånt där jättegrovt bröd och kokade ägg istället. Ruskigt gott och supermätt blev jag. Typ 4 points - heja heja!

Blir lite mer att planera numer, särskilt när man ska iväg. Jag som sällan äter tre lagade mål om dagen. Omställning. Men nu kör vi. Eftersom jag skriver upp allt jag äter på min checklista på viktväktarnas hemsida tror jag det kommer gå bättre än tidigare - man vill ju inte skriva upp att man slarvat. Inge kul o se. Nu har jag fasen betalt för det också så nu jäklar!

Inget kul för er att läsa antar jag, men just nu innan jag kommit in i det måste jag tänka lite mer på det. Än annat kanske.



If we leave tonight and drive fast enough our troubles will be just like us - long gone, baby



Kommentarer
Postat av: jonna

va kul : )

2011-01-06 @ 13:03:13
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0