Att orka eller inte


Vaknade 09:07 och studsade upp ur sängen då jag insåg att jag missat tvättiden klockan 8.
Jag fick iaf tvättat mina fyra maskiner, men tvätten hann ju inte torka ordentligt, såklart. Nu har jag således hela lägenheten full med kläder som hänger på tork.

Igår firade vi Lollo och Sandras födelsedagar samt Lollos teoriprov som gick vägen! Tjohej för er! Vi käkade på La sombrita i Linnéstaden och hade jättetrevligt. Snyltade på min veckobonus igår igen. Men den ska väl användas upp?

Ska ta mig en kopp te och filurera på vad jag egentligen orkar en dag som denna. Känner mig krasslig, frusen och så har jag ont i huvudet. En film på det?

Puss..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0