Åh, vilken härlig dag!


Jag gjorde helt rätt i att ta en "Emelie-dag" idag. Jag mår fantastiskt mycket bättre än igår..! :)

♥ Jag har städat min lägenhet (ett orosmoln borta)

♥ Jag har varit iväg på gymmet (underbart att kunna släppa saker för en stund)
- jag sprang 60 minuter på bandet = minus 610 kalorier
- jag cyklade en kvart = minus 150 kalorier
- jag samlade ihop 14 aktivitetspoints ;) och totalt minus 760 kalorier :D

♥ Jag har varit o hämtat ut mitt paket från Bodystore och inhandlat toapapper, hushållspapper, ägg och mjölk

♥ Jag har läst i civilrätten och insett att jag hänger med på det mesta inför tentan

♥ Jag ska precis äta lunch

♥ Jag ska ta mig ett bad och ta hand om mina ömma fötter

♥ Jag ska sätta mig med civilrätten och plugga inför tentan med en kopp kaffe dagen till ära

♥ Dessutom skiner solen idag!


bild från google...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0