01.00.34



Så fantastiskt nöjd! 60 minuter och 34 sekunder!
Jag har fått medalj också.

Bara så ni vet.

Nu blir det en välförtjänt dusch. Har haft ett långt telefonsamtal som har lättat på en sten, men kanske ersatts med ngt dystert. Jag vet inte. Nu kyler vi ner oss en stund. Ska inte tänka så mycket längre. Det är inte bra för hjärtat.

Imorgon blir det skrattfest med bästis. Just when I need it the most ♥ Synd att Carro redan är gift - annars hade jag nog bosatt mig med henne. Hon får mig att må så bra som man bara kan. Hon förstår mig, lyssnar på mig och tröstar mig. Och ger mig en push när jag behöver det. Jag behöver det imorgon. Vi ska se Bridesmaides och skratta tills vi gråter. Av lycka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0