Tisdag



Godmorgon!
Städar lite lätt här på morgonkvisten, snart ska jag bege mig till affären och inhandla lite saker till mitt ekande kylskåp. Får ju finbesök här sen. Jag längtar..! Igår blev det ett jättemissförstånd oss emellan och jag var superledsen. Men det är ordnat nu.

Har druckit mina gröna alger och är förvånad över hur lätt det gick att dricka upp tillsammans med juice. Det här ska allt gå vägen - denna ggn ska jag dricka upp till dess pulvret är slut helt. Sist jag köpte en sån burk blev det mesta stående. Mer än halva. Men nu jäklar! =)

Efter jag varit i affären ska jag ut o springa. Hade tänkt ta mig till gymmet, men jag vet inte vad jag hinner. Så det får bli en runda här hemma och sedan träningsleken så man får lite styrketräning också. Känns skönt att vara igång också med styrkan. Det har jag inte tränat sedan förra hösten och jag känner verkligen hur klen jag är.

Men nu: frukost..!




Kommentarer
Postat av: retard(särskild)

e d så man ser ut när man e kär? =)

2011-08-16 @ 19:05:05
Postat av: Josefine

Svar: okej, men det är i så fall Kvilletorget eller Domkyrkan som det får bli för mig tror jag. Brukar det vara så att man får stå och vänta på maskiner osv?

2011-08-16 @ 22:11:27
URL: http://josfinee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, Mikael det är så man ser ut när man har fått några glas vin i systemet :)

2011-08-17 @ 11:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0