One day off....



Omplåstrad. Jag är så galet klantig. Skar mig just med kniven när jag hackade soltorkade tomater. Med en slö kniv. Bra där Emelie! Håller på att göra en matlåda. Fläskfilé med fetaost och soltorkade tomater. Det var länge sen. Det är så väldigt gott. Det doftar ljuvligt i mitt kök just nu.

Ska strax hämta tvätten och sen ska jag ut på en promenad och träna lite styrka också innan jag hoppar in i duschen. Det är bra att vara effektiv när man bara är ledig sådär en dag då och då. Ska tydligen jobba imorgon. Jävla skit. Har inte det minsta minnet av att jag bytt ut den dagen. Hatar att vara ledig bara varannan dag. Jag som är så noga med att skriva upp alla byten, hatar att komma försent. Usch, jag som verkligen behöver ledigt. :(

Hade lillasyster hos mig inatt. Det var trevligt. Hon vaknade också av min klocka imorse. Tvättid. Alltid tidigt. Haha, stackarn.

Hade behövt köpa nya skor.... Dessa kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0