Typ bäst



Var klar på gymmet kl. 14. Hade kört samma pass som i lördags. Jag är typ bäst. Jag har dock ännu inte kommit längre än att jag har duschat och slängt i mig två smörgåsar med kokt ägg. Sitter med en kopp kaffe och funderar på om jag borde plugga lite. Jag borde. Såklart. Snart.

Sedan ska jag över till hisingen och kramas lite. Mysigt!

Blev just med jobb varannan helg och troligtvis kommer jag också jobba ngn dag mitt i veckan så mina små hjärtan slipper jobba ihjäl sig. Jag vet ju hur det är..

Utanför skriker ungarna ikapp - jag var tvungen att stänga dörren. Det blev väldigt varmt, men jag orkar fasen inte lyssna på skitungarna som verkar tävla om vem som skriker högst, längst och gällast. Skitungar att förstöra för mig. Headache. Jag är fortfarande lite trött...det lockar att lägga sig i sängen med en bok. Kanske, en stund?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0