tillbaka från en mycket bättre plats



Jag svävar runt på små rosa moln för tillfället. Livrädd för att de ska bli för tunna och att jag snart trillar ner, långt, långt ner ... Men så bra som jag mått under helgen har jag inte gjort jag vet inte på hur länge. Förälskad.

Har spenderat större delen av helgen med att bara vara, med att lära känna en helt underbar människa. Vi började med en riktig dejt med restaurangbesök och vidare till drinkar och fin utsikt. Sedan har vi pratat, pratat, pratat, kramats, kyssts, ätit en stor frukost, sovit lite, pratat ännu mer, ätit indisk take-away, sovit lite till och knappt lämnat lägenheten.

Nu är det vardag igen. Min enda lediga dag på ett tag kunde inte varit bättre..! Nu blir det jobb mån-fre + sön denna veckan. Ska försöka hinna med lite träning. Börjar 12 idag så jag ska strax ta mig ut i spåret för en springtur eller pw (har inte bestämt mig för sträckan ännu, så får se)

Vi får se hur det går med det här, som sagt. Men just nu känns allt så himla bra, och det skrämmer mig något otroligt..! Jag har aldrig träffat någon som är som honom. Som uttrycker sig så bra och som gör så fina gester - bara för att han känner för det. Som tycker om mig så.

Jag kan inte beskriva det med ord för att ge en rättvis bild av hur bra jag mår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0