Svag



Jag har en sån där dag då jag bara känner mig så otroligt svag. Att ingenting kommer att lösa sig. Allt är bara totalt värdelöst. Hade en ambition att springa runt sjön imorse. That didn't happen.. Sedan jag kom hem kl 11 i förmiddags har jag legat på min soffa. Jag har läst. Boken är bra. Jag har sovit också. Jag är trött. Förstår inte när det ska ge med sig. När ska jag bli pigg??

När jag är slö och ingenting går riktigt som jag vill, blir jag än mer svag. Det är en sån dag idag.

Jag tror inte på att något egentligen kommer lösa sig. Jag är inne på att lyssna på magkänslan igen. Och den säger mig att ta avstånd och skydda mig själv. Som alltid. Det säger den alltför ofta nuförtiden. Ska jag aldrig våga lita på att saker ordnar sig? Att det faktiskt kan bli så som jag egentligen vill.

Jag behöver nog äta något.




Kommentarer
Postat av: retard

Vilken jättefin bild på dig emelie! Tråkigt att du känner dig svag idag! Hoppas du vaknar som e ny människa imån! Miss you! kram

2011-08-21 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0