Skitfort!



En stooor kopp kaffe. Sen kanske jag är lite pigg. En dag kvar innan två dagars ledighet. Det ska bli så fantastiskt skönt. Låt dagen gå skitfort tack..! =) Synd jag satt upp tvättid imorgon klockan 8...men det är lika bra tror jag, så kommer jag upp och får lite gjort.

Sommaren har iaf gått skitfort. Nu börjar skolan igen på måndag. 18 dagar kvar till midnattsloppet idag, dags att köra igång ordentligt. Ska bara få lite energi. Den kommer när skolan börjar, tror jag minsann - inte lika långa dagar då.

Min lillasyster blir 17 (17..!!? vad hände där?) på måndag. Så jag ska kolla med familjen när det blir tårta :) Söndag är jag ju ledig iaf. Och på måndag har jag en kort dag bara. Oh, sweet studentliv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0