Sämsta dagen på länge



Har varit så skönt att få sova idag.

Hade världens sämsta dag igår.
Men jag höll modet uppe, gick iväg o grät en skvätt på toaletten för att sedan bryta ut i tårar i lunchrummet när stackars Jens undrade hur det var med mig. På med sminket och ut bland kunder igen. Och egentligen var det inget speciellt som utlöste min gråtattack. Jag hade rätt ont i magen under hela dagen, hade en besvärlig kund (som i första hand inte ens var min kund) och lite ont i huvudet, samtidigt som jag emellanåt såg suddigt och funderade över om jag kanske skulle behöva gå till optikern.

Om jag skulle sätta en diagnos på mig så är det tecken på stress. Det här att inte kunna hejda en gråtattack som kommer utan anledning - det har jag varit med om förr. Snart två år sedan var det sist. Då grät jag i en hel vecka utan att veta vad det var för fel på mig och varför jag grät hade jag ingen aning om. Don´t want to go there again.

Tackar världens bästa kollega som tar ett par timmar åt mig på lördag, Carro är fantastisk! Fastän jag vet att hon har annat för sig egentligen och inte har någon som helst anledning att ställa upp för mig så gör hon det ändå.


Idag ska jag inte göra några måsten. Jag ska bara ta hand om mig själv och lyssna på min kropp. (det blev inget gym i onsdags när jag var ledig för jag somnade och behövde verkligen sova)

Ikväll ska jag däremot träffa några av de mest underbara människorna på jorden och bara må bra.

Tody it's all about me!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0