Onsdag



Okej, nu ska jag ta av mig morgonrocken och hoppa i kläder så jag kommer igång idag. Sov så himla gott inatt, vaknade inte förrän 9,30.. Åt frukost med trevligt sällskap som jag återigen stannat uppe med alldeles för länge. Bara för att vi pratar och pratar om allt och ingenting. Mest om små ögonblick som vi värderar högt.

Det är bra just nu.

Idag är jag helt ledig. Det blir bra. Ska göra en matlåda för morgondagen, låna böcker på biblioteket, se över litteraturlistan och beställa alldeles för dyra kursböcker. Tur att jag kommer få jobba i höst också..

Ikväll ska jag se "Let me in" .. Det är liksom lite ostadigt väder så jag struntar nog i att kika in på kalaset. Fredag får bli min kalasdag. Då är jag helt ledig igen.

När ska jag utnyttja mina fribiljetter på Liseberg då..? Någon som är sugen på Balder? :)

Ha en fin dag..! Puss!





Kommentarer
Postat av: Josefine

Okej, jag ska maila dom och se om man får en vecka gratis! :) Tack för alla tips, vi ses där kanske?! :)

2011-08-18 @ 11:08:44
URL: http://josfinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0