Det här ska bli en bra dag!



Godmorgon!

I måndags började vi med immaterialrätt. Det fick mig att tänka en hel del. Särskilt på det där med bilder som man lägger upp på bloggar ibland. Om det inte beivras av upphovsmannen så är det ok att lägga upp bilderna, men man ska helst höra med denne från början. Men hur vet man vem det är? Får nog iaf hädanefter försöka hålla mig till mina egna bilder...

Iaf så i måndags kom jag en halvtimma för sent. Jag hatar att vara försenad. Men jag var totalt ur gängorna och hade inte ens kollat schemat. Vi brukar ju börja 9, men inte i måndags. Och inte idag. Idag ska jag vara i tid. Det är ju jag som är irriterad när folk inte kan kolla schemat. Där fick jag så jag teg.

Det här ska iaf bli en bra dag. Matlåda är gjord, träningsväskan är packad, läxan är gjord. Den har börjat bra iaf. Alger, kaffe, havregrynsgröt. Och Peter Lemarc.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0