Onsdagskväll...



Då var onsdag också över.. JAG BEHÖVER FORTFARANDE LÄNGRE DAGAR!

Sov ruggigt dåligt inatt och kvart i två fick jag dessutom SMS. Mikael var på centralen i Hannover och det fanns inga hotellrum lediga. Jag trodde det var ett skämt. Vad tusan gör man i Hannover en tisdagsnatt i april? Han skulle med ett tåg klockan 8 och köpa en bil några mil därifrån... :S Galen, människa! Kul människa! Varför fick jag inte hänga med? :D

Vi har tragglat vidare med den juridiska metoden i skolan. Korvstoppning och knepigt formulerade frågor - alldeles för öppna för mitt tålamod.

Har fått en sträckning på baksida lår så jag ser ut som en krympling när jag går i nedförsbackar och att jogga med den smärtan är inte att tala om. Efter skolan åkte jag således till Valhalla och simmade 2000 meter. Efter 1000 meter saktade jag ner för det blev alldeles för mycket folk. Varför i hela fridens namn ska man simma tillsammans, i bredd OCH långsamt??? Vart mäkta förbannad där ett tag men efter 50 minuter klev jag ur bassängen o värmde mig i bastun.

Förresten.. Baddräkten sitter inte lika tight längre. Wonder why... ;)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Den sitter inte lika tajt längre för att du är heeeet! ;) Puss

2011-04-06 @ 20:42:04
URL: http://harmonisktkaos.blogspot.com
Postat av: Emelie

Yey...! <3

2011-04-06 @ 20:58:34
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0