Sunny sunday?



Har varit superseg. Ändå kom jag hem rätt tidigt igår och jag drack bara vatten. Har iaf kommit igång lite nu på eftermiddagen.

♥ Har planerat lite vad jag ska packa ner inför nästa helg.

♥ Har målat naglarna BLÅ

♥ Med hjälp av Lollo har jag också kommit fram till att de har förslutningsbara påsar på Landvetter om jag inte hittar det någonstans innan dess.

♥ Har sprungit på bror, brorsdotter, Sofie och typ hela hennes familj på stan =)

Har träffat Lollo på stan, druckit en kaffe och gått ett par steg ihop.

♥ Har sovit på soffan en timma.

♥ Har dammsugit här hemma OCH röjt bland mina kläder samt slängt i tvätt...

♥ Har kommit på mig  själv att fortfarande vara en tonårsflicka i hjärtat. Justin Bieber ljuder i högtalarna och jag har inga ursäkter "One less lonely girl" och jag är fast.

♥ Har diskat

♥ Har packat väskan inför morgondagens simtur på Vahalla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0