Lördagsmys och veckoplanering



Nicke körde hem mig igår i sin nya bil =) Sedan tog jag mig in till stan och tänkte ta en promenad i Slottis. Som tur var ville Amanda och Maeja hänga med. Sedan lyckades jag få middagsdejt också. 3 karlar och en vacker kvinna. Vilken lycka va? :) Jag hade iaf jättetrevligt igår!

Så vad händer idag då?
Jag ska just sätta mig och försöka planera min vecka. Den kommer börja lugnt, men sen har jag en del frågetecken. Det kommer bli mycket både onsdag och torsdag. Sedan skippar jag skolan på fredag (bara sista engelskalektionen där vi ska få reda på betyg o så...) och så åker jag till Stockholm! Kul..!

Har råkat dubbelboka mig på onsdag. Smart. Får se hur jag gör med den saken.


Pyjamasparty imorgon?


Söndag:
Planera packning inför resan
Promenad
Läsa lite i min juridikbok (inför tentan nästa tisdag, 19:e)
Köpa förslutningsbarapåsar (apoteket är hetaste tipset just nu)

Måndag:
Simma
Tvättid 12-16
Plugga
Börja packa?


Tisdag:
Datalektion på förmiddagen
Gå till banken
Sola
Promenad
Plugga
Laga matlådor

Onsdag:
Heldag i skolan
AW med klassen alt. middag med bättre vän jag inte sett på ett tag...??

Torsdag:
Heldag i skolan
Promenad
Packa resten

Fredag:
Åka till Stockholm!
09:45 går planet... åka hemifrån runt 8...? Kunde Lollo köra?

Shopping (?) Fika Mysa Lapa Sol Hela Helgen..!! (party?)



http://x-modellen.blogspot.com/2010/10/checklista-for-gode-man.html







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0