Kalas, party... plugg?



Är hemma nu efter en natt i Floda. Åkte med dem hem efter kalaset. Det var förresten mycket trevligt. Fick träffat kusinerna som är helt underbara och faster Karin då såklart. Och Fahrzaneh.

Och en jäkla massa tanter och farbröder =) Haha, det hör ju till såklart. Det var ett 90-årskalas vi var på. Det är en beaktningsvärd ålder. Det hölls tal och det påpekades ett flertal ggr hur fantastiskt det är att farmor fortfarande är vital och att intellektet inte gett med sig ännu. En kruttant kan man kanske säga? :)

Imorse joggade jag runt sjön - som jag saknat den slingan! Det gjorde ingenting att dimman höll i sig. Det var inte varmt. Men det var ju inte kallt heller så det är bra =)


Nu ska jag till Hemköp o handla mjölk. Bland annat.

Sen SKA jag försöka plugga. Läste lite i boken när jag satt på tåget förut.

Ikväll blir det party. Jag ska dricka sprit - för det var mindre kalorier i det ;) Och så dricker man ju "mindre" eftersom man blir så rackarns full så snabbt. God bland-dricka?





Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Hej! Nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett iPhone 4 skal värt 349 kr! Det skulle vara riktigt kul om du kunde vara med, man behöver ju inte en iPhone för att vara med. Det kan ju vara kul att vinna, så kan man ju sälja skalet sedan för 349 kr. Så var gärna med i tävlingen! :D

http://emmyasklof.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-iphone-4-skal-vart-349-kr.html

Kram

2011-04-02 @ 16:21:02
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0