Fröken Berg-o-dal



Okej, jag är väl inte helt hundra idag. Känner mig totalt jävla kass. Helt slut i kroppen - den är helt trasig och jag ser ut som en krympling när jag går. På vagnen hem trodde jag att jag skulle svimma (jag gör ALDRIG det och har aldrig svimmat tidigare så det kan ju vara helt fel antagande av mig också - för jag gjorde det ju inte) Något är fel och jag lider av världens jäkla "fröken-duktig-komplex" så det känns som att man inte kan tillräckligt eller gör tillräckligt. Måste skärpa mig.

Iaf så fick jag den här kommentaren på ett internetforum:


"Hej!
Nu tänker jag vara lite ytlig. Det händer inte ofta men ibland tittar den sidan fram ;) Jag tycker att du är väldigt söt!! Och alla kan behöva höra en komplimang ibland så ta åt dig och njut =) Hoppas att allt är bra med dig och att du har haft en trevlig dag i vårsolen!"


Hur reagerar jag??
Jo -
"jävla tönt - vaddå ta åt dig o njut, jag får minsann höra det oftare än vad du tror!"

Hahahaha! Kan bara skratta åt mig själv. Eller nåt. Jävla padda jag är. Ömsom gråter jag för att jag känner mig ensam, ömsom känner jag mig kvävd när jag får minsta uppmärksamhet (från fel person, om jag ska vara ärlig) ömsom är jag förbannat självgod.

(får väl kanske glädjas istället åt att jag fått ett helt okej självförtroende det sista...?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0