Fantastic Friday!



Japp, tentan kändes bra. =) Har säkert missat något såklart, men det gör man alltid.

Solen skiner i Göteborg. Men det blåser som tusan :( Klockan 14 ska jag möta pappa på centralen så åker vi hem till Floda. Deras nya kök har kommit. Kul! :) Men det finns väl risk för att man får röja en del idag. Men det kan bli trevligt det med, behöver göra annat nu tror jag. Och så ska jag sy upp en klänning som är för lång och kanske se om mamma har ngt som man kan använda till praktiken?

Blir en sväng runt sjön också =) Härligt! Måste bara packa ner pannbandet så det inte blåser för hårt in i öronen sen..

Sitter o fixar mina naglar. Det blir hallonrött idag. Fick hem två nya färger. Amanda hade beställt. Älskar dem, för de torkar så snabbt! =)

Hoppas ni har en fin fredag!

Kramar..!


Två år sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0