Ågren...



Då var tentan avklarad. Satt en hel del igår o läste i anteckningar och pappren vi fått. Plus lite i boken dessutom. Heja mig! Trots det tyckte jag tentan var stundom ganska svår. Men visst har jag klarat det ;) Haha, man får vara lite positiv. Sen får vi se vad han gillar mina resonemang gällande mened och sådant.

Nu: fokus på engelskatentan! Tror den kommer bli lite svårare än jag vill. Jag är rätt dålig på Legal English har jag förstått. :( Jaja, det ska väl gå vägen det med.

Men ni förstår att jag har en del plugg denna veckan.


Jag är svinhungrig nu förresten. Har slängt in en kycklingfilé i ugnen. Det får bli min sena lunch.


Jag har lite ågren sedan i lördags.
Emma la upp en status på fejjan ang. upphittat/kvarlämnat sedan i lördags. Väska, plånbok och örhänge - japp, det var mitt! Blev på tok för full och behövde åka hem. Jag tog mitt pick o pack - förutom väskan för den låg under en upp-o-nervänd säng (och örhänget tappade jag) Vet inte ens om jag sa hejdå till någon..?

Vaknade iaf hemma i min egen säng och vill minnas att jag gick av på den hållplats jag lovat mig själv att inte gå av på sent på natten. Men eftersom ett par gick av på samma hållplats kändes det nog..eh, tryggt.?

Jag var hemma innan två iaf och somnade rätt snabbt. Dagen efter vaknade jag och såg att jag mycket föredömligt satt både ett glas vatten bredvid sängen såväl som en hink. Jag ville få ur mig alkoholen, men det lyckades inte på det vis jag ville. Det straffade sig med att jag låg seg hela söndagen - därav dåligt bloggande.

Idag mår jag bättre. Men jag vill nog helst bara glömma lördagen. No more sprit. Nu blir det hälsosamma veckor framöver.

Nu kom solen fram! Gött..! Snart ett mål mat då och sedan en promenad i solen kanske, alternativt ett besök på gymmet. Det var två veckor sedan sist och jag börjar ana att jag tappat gnistan? Måste jobba upp den igen. Men ja...det är skönt att vara ute i verkligheten istället plus att jag har massa plugg och inte riktigt tid till gymmet just nu..? URSÄKTER! I know....

Orkat läsa? Nu blir det inget mer tjöt..
This is me.. :P




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Jag har lite viktiga frågor om ansökningen till parlegal - juristassistent som jag skulle vilja ha svar på :) Vill inte lämna ut mig här så jag önskar att du kunde skicka ett mail till mig på adressen ovan om du har tid och lust att svara :)



Tack på förhand!



Mvh Lisa

2011-04-05 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0