Jag rekommenderar!


Då har man gymmat idag igen. Jag hittade till gymmet! Det låg dock inte på det ställe som står på deras hemsida. Ajjabajja! Jag fick mitt kort och bytte om.

På fitness24seven kan man träna alla tider på dygnet. Man får kort och lämna sitt fingeravtryck för att komma in när stället är obemannat. HighTech! De har också ett separat tjejgym, vilket jag uppskattar sååååå mycket! Behöver man liksom inte tänka på hur man ser ut. =) Tummen upp!

Jag var helt själv på tjejgymmet. Så underbart! Slapp jag skämmas när jag dumt tittade på de nya maskinerna. Till slut kom jag underfund med dem och körde ett skitbra pass! (för att vara mig + träningsvärk från igår)

√ Först sprang jag 5 minuter på bandet för att värma upp.
√ Därefter gjorde jag lår och rumpövningar,
√ testade två olika magmaskiner
√ och även utsida- , insida- lår på den där maskinen som ser ut som en gynekologstol
√ Därefter avslutade jag med tjugo minuter powerwalk på bandet, varav jag sprang 5 :)

Jag va dösvettig när jag var klar. =)
Ska även ut på en promenad med Angelica i det underbara höstvädret.


Så hur gick det med läsningen?
Hmm... nja. har läst 50 sidor, tänkte roa mig med nästa 70 efter promenaden. Good Luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ingen duktig bloggläsare men idag tog jag mig äntligen till din blogg :)

Vilket 24/7 tränar du på? Tänkte höra om du skulle vara intresserad av att gå med mig nån gång då och då? Dödstråkigt att träna själv hela tiden tycker jag!

PUSS OCH KRAM!!

/Mariella

2010-09-24 @ 08:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0