Idol =)



Äntligen har det börjat igen =)
Ingen är gladare än jag? Och så duktiga de är! Jag njuter.


I övrigt har jag pluggat hela morgonen, kändes jättebra!

Sedan har vi haft studiebesök på en mycket framgångsrik advokatbyrå här i stan. Intressant. Man får en inblick i hur bred vår utbildning är och hur mycket man egentligen kan jobba med. Som Paralegal kan du bistå jurister och advokater med otroligt mycket. Det är verkligen en resurs för byråerna, och även för klienterna som kan få utredningar och vidare billigare då man som Paralegal har lägre arvode.

Efter studiebesöket tog jag mig hem till Lollo. Vi tog en promenad, kollade foton och pratade gamla minnen. Lyckades också göra middag.

Det har varit en bra dag.

Imorgon ska jag fira av Maja som ska åka till Australien o bo där ett tag. Will be missed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0