Godmorgon torsdag!


Letar febrilt efter min pincett. Mina ögonbryn växer hejvilt... Men den är borta.
Andra dagen med Ab circle pro. Jag har ont i knäna, begynnande blåmärken. Men det kanske bara är en vanesak? Hoppas det. Iaf så ska jag till gymmet nu. Sedan ska jag träffa Lollo. Hon ska plugga körkortsteori och jag civilrätt.

Ikväll bär det av till Parken med resten av KY-akademien. Orange tema och jag som inte äger en enda pinal som är orange har införskaffat ett par örhängen i färgen.

Imorgon är andra dagen i skolan denna veckan, och också den sista. Veckan har således gått undan, snart är det helg och personalfest. Miss the best!

man förändras en del på ett år ändå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0