Snart




Ännu en dag har faktiskt passerat. Jag har legat lite i solen, men mest har jag tagit powernaps här inne. Gud - när blev jag så trött? Vaknade iofs 06:22 och kunde inte sova vidare. Jag skrev ner lite funderingar om en uppgift som senare skulle mailas till jobbet. Sedan blev det morgonpromenad. Därefter frukost och uppå det en powerwalk. Efter duschen somnade jag en kvart och sedan bar det av till stan. Jag fann mig en klänning, men inte en långklänning som jag hade hoppats på. Jag åkte förbi coop på hemvägen och fyllde på i mitt kylskåp. Sedan dess har jag bara legat i solen, läst en bok, suttit framför datorn, ätit lunch...en meningslös dag va?

Imorgon ska jag spela frisbeegolf i Skatås. Kommer nog mest skämma ut mig, men det får väl vara ok. Kan ju faktiskt bli kul. Sedan är det fredag och en hel dag med jobb. TRE jobbdagar kvar..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0