Sessans bröllop

I alla bloggar står det om det kungliga giftermålet. Jag gillar giftermål, men det råder mycket delade meningar om saken, om just detta. Jag tycker att det är något som ska ske. Och självklart ska de älskade tu få varandra. De har hållit ihop i så många år. Sedan är jag inte så insatt i kungafamiljen, men vi har en monarki och jag tycker det är bra. Har inga bättre argument men låt Sverige vara som vi haft det. Det funkar liksom. Och då måste vi också acceptera att kungafamiljen blir äldre och förändring ska ske.

Grattis till Victoria och Daniel! ´Vackert..! =)
Hennes leende säger allt. Hon är lycklig ♥

 

bild från det kungligabröllopet.nu/bröllopsbloggen


Kommentarer
Postat av: Olafagathe

I like this site. Keep it up!

2011-01-10 @ 16:26:26
URL: http://olafagathe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0