Mer aktivitet i slottis!

Träningen har blivit lidande. Jag är alltid överdrivet entusiastisk när idén om träning kommer upp och jag kör på stenhårt. I tre dagar, kanske en vecka. Sen får jag fullt upp med annat och sedan blir jag sjuk. Halsen har ömmat i snart två veckor, men det är nästan borta nu. Lite slem som behöver hostas bort ibland, men i övrigt vet jag att det är på väg bort.

Gymmet har jag inte besökt på nog två månader. Kass. Men det är inte så himla kul, faktiskt! Ska nog bara binda upp mig på max ett halvår nästa gång jag skaffar gymkort. Mitt är bundet till oktober. Suck! Men nu har det ju varit roligare att springa och gå powerwalks. Utomhus.

Läste på traningsgladje.blogg.se att i Stockholm fanns det ett utomhusgym, ungefär som det finns i Härskogen, fast lite större. Varför kan vi inte ha ett sådant i Göteborg? Typ i Slottskogen?

Got my vote..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0