Ingen bra start...



Öh, jag har bakat grahamsbröd. Men varför blir de inte som på bilden för receptet? Tänkte ta med dem till smögen, men det vete sjutton om det är vettigt. Kommer bli utskrattad och ingen kommer våga äta dem.. Suck. Jag får bara inse att jag ingen stjärnkock eller bagare är. :( Någon annans lott i livet kanhända.

Jag håller på att packa lite lätt. Ska bara vara borta två nätter men det är fasligt vad man ska ha med sig mkt grejer. Förresten smällde jag i lilltån förut så jag har världens blodblåsa! Åh, vad ska man ha för skor så de inte kläms??


Kommentarer
Postat av: CITY

<3 tycker du är duktig som försöker.

2010-06-24 @ 16:38:44
URL: http://www.city.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0