Great!

Alla pappren till skolan är inskickade, nu är det bara att hålla tummarna! Denna dagen har varit jättebra! Började kl 6 med en morgonjogg innan frukost. Det har varit en bra dag på jobbet, trots en massa avtal som skulle faxas till alla möjliga ställen och man hade nog gjort hälften av man önskat hinna med när klockan var 16,30 och det var dags att packa ihop. Jag tog mig då till gymmet och körde en liten stund. Sprang på löpbandet och svettades som aldrig förr. Sedan blev det lite armar och ben innan jag gick hem. Nu sitter jag i soffan och njuter.. Men vad är problemet med blogg.se? Varför kan jag inte skriva i fet stil eller kursiv? Någon annan som har samma problem? Pusss..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0