Fy skäms!

Jaha, nu får man skämmas. Lillebror tog körkort igår och jag hade helt glömt bort hans uppkörning!
Grattis..!! Så himla skönt att ha det gjort! Men jag undrar hur ofta jag kommer få låna bilen hemma då jag behöver handla. Kanske du kan köra mig nu då? =)

Skyller på jobb (fullt upp), schema och hosta. Hade posten med mig när jag gick från jobbet, likt förbannat låg den kvar i min famn när jag öppnade dörren här hemma. What up? Jag har hostat hela natten och vidare inte kunnat sova. Jag tror jag är rejält snurrig.

Time for breakfast. Puss..!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe tur att du inte är någon sprinter för då springer man ju inte längre än 400 m;) SKämtochsido - bra tid! Ja, klart jag "klarar" det, men som sagt har tider som "spökar", när jag var 14 år sprang jag milen på 44 min (tjejmilen) och vette tusan om jag klarar det i år, tävlar hårt med mig själv haha



hoppas du får en riktigt fin tisdag:)

2010-06-01 @ 08:43:22
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0