Så jä*la rädd

Alltså, jag vet inte vad som hänt. Jag har blivit hur lat som helst. Igår var jag ute o sprang på morgonkvisten, sen gick jag på stan. Klockan 13 var jag hemma. Orkade inte ens handla. Jag somnade på sängen under överkastet efter att ha läst ett par sidor i min bok. Jag låg sedan helt urlakad hela dagen, hela kvällen.  Idag har jag handlat - men jag glömde såklart bort det jag borde handlat. Toapapper. Typiskt. Annars har jag bara läst idag, vilat och läst. Druckit kaffe. Inget vettigt över huvudtaget.


Inatt vaknade jag 04:44 av en outhärdlig smärta tio centimeter nedanför naveln och fem centimeter till höger. Aldrig förut har jag känt sådan smärta. Lite för mycket information? Men jag blev rädd. Där låg jag helt ensam och tjöt. Övervägde att ringa sjukvårdsupplysningen för att tala med någon.. Googlade numret, men beslöt att ta en tablett istället - det kanske inte var så farligt? Det blev bättre och jag kunde somna. Men vad jag  tyckte synd om mig!




Kommentarer
Postat av: alexandra

se upp gumman så det inte är din blindtarm! Den sitter ju där du beskriver det=( Hoppas allt är bra med dig annars i värmen. Puss

2010-07-07 @ 16:48:02
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0