High Chaparral med mera..!

- jo, det stavas så ;)

Igår hade jag rätt tråkigt, tanken var att besöka Liseberg men mitt sällskap fick förhinder. Jag ringde familjen och halv ett hämtade de mig för en tur till havet. Näset. Vi solade, läste skvaller och spelade yatzy, pappa och Jesper badade. Sedan åkte vi hem till mig för att hämta lite tvätt och ombyte. Hemma i Floda hade Elin lagat mat. Gooood köttfärssås och spaghetti. Mumma efter en dag på stranden.

Halv tio slocknade jag.

06:22 kommer Elin upp och väcker mig. 08:19 var vi ätna, duschade och ordninggjorda och satte oss i bilen. Next stop - High Chaparral! Trodde vi. Vi hamnade på en Preem-mack där vi fyllde på med kaffe och bullar, frågade efter vägen och kunde konstatera att Preems toaletter var i toppskick. De ljuger aldrig i reklam, visst.?

Vi kom fram till High Chaparall senare än vi trodde. Vi hade aldrig varit där så vi hade lite problem med att hitta. Vi såg halvt om halvt på en show, tog tåget runt parken, gick av i "mexico" och strosade, åt mastig mjukglass och shoppade i polkagrislandet. Jag och pappa fick statuera turister då vi stoppa huvuden i plank och fick kroppar som cowboys och indianer. Roande. Vi avslutade med pizza på en restaurang precis utanför. Dagen var knappt eftermiddag och vi beslöt göra ett stopp i Ullared. Efter en halvtimma i ett litet litet samhälle fick vi fråga efter vägen. Vi hittade fram kvart över fem. Spontanshoppingen slutade på 966,50:- för min del. (!)

Köpte..

Body Workout II (jag laddar inte ner..! Det är olagligt)
Save the last dance 1+2
2 par leggings + 1 par strumpbyxor
1 tröja
schampo, balsam, spray á la BOBBY
2 par trosor
1 bikini
hårinpackning
2 st nagellack (grönt och rosa)
och en del grejer inför skolstart =)

Parfym och mascara (utöver de 966,50:-)

Avslutade dagen med en milkshake på Mcdonalds.

Har just gjort iordning matlåda för imorgon. Jag är helt slut. Har inga bilder..Elin hade kamera, jag glömde min. Nu ska jag sova. PUSS..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0