En dag kvar

Igår vann jag femkampen??!! Hmm..vad kan det bero på? Jag fick tillomed en bil på tankracet för att jag vann den grenen. Yey! Tillsammans med Sandra delade jag förstaplatsen. Som pris fick jag ett par solglasögon i form av två drinkar. De blinkade och hade sig. Mycket uppskattat - världens partyhöjare ;)

Idag fick jag hem min premie från ToppHälsa. Gött. Hade totalt glömt bort att man fick mer grejer med. Jag fick hem ett träningslinne - men utöver det också en träningsdvd med Paulo Roberto (en kvart om dagen - två olika program) samt bodybutter och duschcreme från Body Shop. Kul!



Imorgon börjar jag jobba igen. Typ en månad till. Sen blir det plugg..! Rooooligt..!

Idag laddar jag med Hairspray (filmen) en påse Malaco Truly, en löprunda och att laga matlåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0