Update

Jag är verkligen jättesen, men jag har iaf spotify nu. Helt underbart!
Och gissa vad som går varmt? En massa underbar och kärleksfull country! Me love! Taylor Swift, Tim Mcgraw, Carrie Underwood, Faith Hill, Shania Twain..

Och sen har jag upptäckt The Jones Gang - Angel är en jättefin låt!

Ledig måndag. Hela helgen var det jobb, men det gick förvånansvärt fort.
Idag har jag inte gjort många knop. Mår inte bra, lite lätt feber och en förkyldning som verkar satt sig på djupet. Men jag har iaf varit o handlat och lagat en massa matlådor. Istället för gymmet tog jag mig ett pass pilates. Köpt mig en sån där dvd, får se hur det blir med det i fortsättningen, men ganska många bra magövningar iaf =) Ville göra nånting och inte bara ligga i sjuksängen.

Till helgen är jag superduperledig! Då tänke jag umgås med Carro. Vill verkligen hitta på ngt roligt. Får väl se vad man har råd med så här i slutet av månaden :P Men kanske kan vi köra en singstarkväll iaf =) Lutar åt det.

På måndag börjar matten, ska ta mig en tur med 16-bussen så jag vet var jag ska befinna mig.

All for now..

Kommentarer
Postat av: alexandra

helt rätt!=P Jag har snöat in mig på webbradio jag=) Det är roligt att lyssna på vad knäppisarna på radion pratar om haha.



Vill med till solen! förhoppningsvis blir det en semester till solen till sommaren när peter har semester. Förutsättningen är ju att jag med är ledig då! men det året är ju långt=) så någon gång innan 2010 är slut så hoppas jag med på att få besöka värmen när det passar oss båda. Pusspuss!

Kramen!

2010-01-20 @ 12:19:40
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

du är så välkommen så gumman! =) Hör av dig när lusten faller på så kan vi prata om det=) puss!

2010-01-21 @ 17:54:37
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0