Trött

Har börjat jobba igen.
Är ledig först på onsdag - för att då har jag matte igen. Mattelektionen gick hyfsat bra, den gick snabbt förbi men jag lyckades fastna och inte förstå på tre uppgifter. Hmm, jaja - det kommer nog lösa sig.

Igår började jag jobba igen. Men det var en kort dag 12-20,30. Och innan dess hann jag med gymmet. Känns så bra att ha kommit igång. Sen blir det dock inget gym förrän på söndag då mina jobbtider och gymmets öppettider inte går ihop. Men det är ju bra med vilodagar också.

Nu ska jag göra mig iordning. 9-20,30 - here I come!

Imorgon blir det "afterwork" med giganterna..
See ya!

Kommentarer
Postat av: alexandra

det är verkligen lååååånga arbetsdagar=S puss!

2010-01-29 @ 17:39:52
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-01-29 @ 18:38:10
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0