Inte kul

Så snart något börjar kännas riktigt bra händer något och allt rinner ut i sanden.
Min vanliga otur. Jag borde lärt mig. Jag trodde jag hade byggt upp ngn form av försvar, men isf var det inte tillräckligt starkt. 

Jag behöver hitta på ngt. 
Men det går inte. Om jag inte gör det på egen hand vill säga. Men det är ju inget kul Mest bara tragiskt. 

Ska nog hem till Lollo o gräva ner mig o prata om alla djupa funderingar man har. 

Jahopp - kul helg det blev när man äntligen var långledig och allt.  

Kommentarer
Postat av: alexandra

Men det är tur du har vänner! Älskar dig<3

2010-01-23 @ 20:52:54
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du låter så ledsen jämt. var lite glad ibland!

2010-01-24 @ 01:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0