Gött..!!

Jag har just avslutat ett pass på gymmet. Fasen va gott man mår efteråt! Jag ska verkligen börja ta tag i detta igen - om det så bara är att gå en halvtimma på bandet så ska jag försöka ta mig dit så ofta jag kan o hinner. Till våren sen kan man ju kombinera gymmet med solarie också så man ser lite vårfräsch ut. Gud så jag längtar! Saknar ljuset som fasen.

Idag har solen lyst och jag njuter av varje glimt jag får. Inte konstigt att folk unviker skuggan och blir som galningar så fort solen tittar fram - vi har fått för lite av den här i Sverige. D-vitamin och energi!

Jag ska satsa på en hälsosam vår! Och helst ska jag hinna med vännerna mer än vad jag gjort tidigare.

Igår spelade jag Buzz med Angelica i flera timmar. Varför spenderar man inte fler meningslösa söndagar i trevligt sällskap än med bara en själv? Jag har insett att jag är en galet osocial människa. Skärpning!

Ska läsa matte idag. Börjar om några timmar. Lite nervös - för jag vet inte var jag ska vara och jag har inte fått reda på vilken bok jag behöver. Kanske ska leta upp den jag haft tidigare - ifall det är samma.



Sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0