Bitter

Återigen längtar jag bort. Inte på semester denna ggn (även om det i sig lockar, möta våren i Italien?) Nej, nu är det en längtan bort från allt jag har här. Jag behöver en ny stad att upptäcka, nytt jobb att lära eller en utbildning att sköta. Men det går inte. Jag ska gå på Komvux här i Göteborg i vår. Attans!

Känner mig alldeles för vresig för mitt eget bästa. Det gör ont i min rygg och mina fötter. Jag har inte tid att vila. När blev det så här? Jag behöver en ryggmassage som heter duga och jag behöver definitivt en fotvårdsbehandling. Kanske nästa helg? Jag måste kolla upp.

Men det hinner jag ju inte nu. Jobb igen! Jag borde inte klaga, jag vet. Men dagarna är lite för långa.. Man hinner inte med sitt eget liv. Som sagt - vresig.

Bra start på det nya året?

Kommentarer
Postat av: Liseloth

Vill du slå vinterdepressionen ihop med någon :) en utekväll? något annat? jag är på :) nästa helg jag är ledig är dock mitten av Februari skulle jag tro? haha

2010-01-07 @ 01:49:01
URL: http://liseloth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0