vecka 7

Mitt spotify funkar igen och ingen är gladare än jag, såklart :P
Har lagt upp en hel del bra spellistor med nostalgimusik och underbar ny =) Me like!

Ikväll ska jag se på "Magiska Systrar" Älskar den filmen. Sandra Bullock är med - henne gillar jag =) Och så är de häxor. Jag blev lite ledsen i lördags när jag inte orkade hålla mig vaken för "Häxorna i Eastwick" med Cher. Får nog ta o hyra den ngn dag istället.

Har varit ledig idag.
Installerat ett officepaket så jag kan skriva dokument. Har städat och äntligen gått ut med återvinningen. Hämtade ut mitt VISAkort på Hemköp idag också. Skönt. Hemuppgiften i matten är så gott som klar. Lunchade med Carro o Milla. Blev en till fika med Carro efter en tur i massa affärer och spårvagnsåkning lite varstans. Inget gym idag och så har jag lite ångest för att jag inte lagat matlåda för morgondagen. Men jag har köpt en fiskgratäng iaf. =)

Har efter mkt om och men lyckats söka till naturkunskapen. Känns bra. Hoppas jag får läsa!




På lördag blir det restaurangbesök! Mysigt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0