Valentin

Rätt fint namn ändå..

Nu ska jag snart dra mig upp ur soffan o klä mig.
Har packat väskan för en kväll på gymmet. Först jobb.

Igår åt jag kladdkaka. Inte bra. Ska börja äta nyponsoppa när sötsuget sätter in. Måste få bort mitt sockerberoende. Det är rätt sjukligt.


Imorgon ska jag installera Word på min dator så jag kan göra dokument och göra matteuppgiften jag fått i läxa, måste mailas in i ett worddokument - de brukar ha besvär med Works. Ska också hämta ut mitt VISAkort som kommit och hinna med gymmet och göra matlådor.

Men innan dess ska jag söka till Naturkunskap B och se om man redan nu kan söka till Logopedprogrammet inför hösten. Åh va jag vill börja plugga! Nu!


Time for work


Ha en fin Alla hjärtans!


Kommentarer
Postat av: Anki

15 mars öppnar dom ansökningarna för hösten=) 1 månad kvar så=)

2010-02-14 @ 13:35:01
URL: http://ankiiii.blogg.se/
Postat av: alexandra

Naturgodis är bra mot sötsug haha (i lagom mängd - som det heter)... mkt bättre också;-) Pusspuss!!

2010-02-16 @ 16:36:23
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0