Matte ???

Matte och tvätt denna onsdagmorgon. Enligt mitt horoskop via facebook (haha) så ska jag nog finna mig ngt om jag tar mig en shoppingrunda. Tror jag inte på ett skvatt. Var ute igår och fick spader på alla fula kläder. Ingenting som föll mig i smaken.

What to wear?
Tips på härliga affärer med underbara klänningar är otroligt uppskattat!

Jag har fastnat på en massa matteuppgifter. :( Sitter med formler, funktioner och ekvationer. Dötrist när jag inte fattar om jag ska gångra eller ta plus eller minus. Hjälp mig med denna; (och förklara gärna hur man tänker också)

y/4+1 = 2y/3

Får bli en promenad idag om jag inte tar mig till gymmet. Tveksamt. Har tappat det lite just nu. Men ska ta upp det snart igen. 2-veckors periodare är jag. haha - 2 veckor med bra träning, 2 veckors vila! Inte helt ok!

Igår sken solen och jag fick ngn form av "vårtrötthet" i kroppen. Sov en timma mitt på dagen och sen tog jag mig en härlig promenad. Solen verkligen värmde. Härligt! Kanske vi får en vår trots allt till slut. Snön ska bara få försvinna först. Sen ska jag köpa mig en cykel!


Lillebrorsans Nyimporterade PennyFarting

Nä, dags att sätta igång med några fler uppgifter. Kaffe på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0